Comunicări procedură

Notificare privind deschiderea procedurii insolvenţei împotriva debitoarei SAFETY XTREME GUARD S.R.L.

Data publicării:


Subscrisul, CONSORȚIU RUSĂNESCU – DUȘA GRUIA, cu sediul ales pentru comunicarea tuturor actelorde procedură în Mun. București, str. Baba Novac nr. 22, bl. 24C, ap. 56, sector 3, compus din Cabinet Individual de Insolvență Rusănescu Andreea-Liliana, număr de înscriere în tabloul practicienilor în insolvență: RFO 1-1216, CIF: 35016166, reprezentat prin practician în insolvență Rusănescu Andreea-Liliana și Cabinet Individual de Insolvență Smaranda Dușa-Gruia, număr de înscriere în tabloul practicienilor în insolvență: RFO 1-2370, CIF: RO 26224230, reprezentat prin practician în insolvență Smaranda Dușa-Gruia, e-mail: office@rusanescu.ro, în calitate de administrator judiciar al debitoarei SAFETY XTREME GUARD S.R.L., cu sediul în Mun. București, Calea Moșilor nr. 158, parter, modul P39, sector 2, identificată prin CUI: RO 36318472 și J40/9624/2016, desemnat în această calitate conform Încheierii din data de 08.03.2023, pronunţată de Tribunalul București, Secția a-VII-a Civilă, în Dosarulnr. 4333/3/2023, în temeiul art. 99 alin. (1) şi art. 100 alin.(1) şi urm. din Legea nr. 85/2014 privind procedurile deprevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, coroborate cu art. 71 alin. (1) şi art. 67, alin. (1) și alin. (2) din acelaşi act normativ,

NOTIFICĂ

Deschiderea procedurii insolvenţei împotriva debitoarei SAFETY XTREME GUARD S.R.L., prin Încheierea din datade 08.03.2023, pronunţată de Tribunalul București, Secţia a-VII-a Civilă, în Dosarul nr. 4333/3/2023. Societatea debitoare are obligaţia ca în termen de 10 zile de la deschiderea procedurii să depună la dosarul cauzei documentele prevăzute la art. 67 alin. (1) din Legea nr. 85/2014. Creditorii societății SAFETY XTREME GUARD S.R.L. trebuie să procedeze la înscrierea la masa credală a acesteiaprin depunerea cererii de admitere a creanţei, însoțită de documentele justificative și de dovada plătii taxei de timbru, documente ce vor fi transmise în două exemplare, după cum urmează:
  • Un exemplar în format scriptic se transmite la grefa Secției a VII-a Civilă a Tribunalului București și în format electronic PDF de maxim 4MB fiecare, pe adresa e-mail a Secției a VII-a Civilă a Tribunalului București trb-insolventa@just.ro
  • exemplarul destinat administratorului judiciar va fi transmis în format scriptic la adresa din Mun. București, str. Baba Novac nr. 22, bl. 24C, ap. 56, sector 3 sau în format electronic PDF, pe adresa e- mail office@rusanescu.ro

Termenul pentru depunerea cererii de admitere a creanţei:

Termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului este 24.04.2023.

În temeiul art. 114 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, nedepunerea cererii de admitere a creanţei până la termenul menţionat atrage decăderea din drepturi privind creanţa/creanţele pe care le deţineţi împotriva debitorului.

Termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, publicarea tabelului preliminar al creanţelor este 15.05.2023.

Termenul limită pentru introducerea eventualelor contestaţii la tabelul preliminar – 7 zile de la data publicării tabelului preliminar.

Termenul pentru întocmirea şi publicarea tabelului definitiv al creanţelor este 09.06.2023.

Termenul pentru continuarea procedurii de insolvență: 24.05.2023.

Adunarea creditorilor:

Se notifică faptul că prima Adunare a creditorilor va avea loc la sediul ales al administratorului judiciar din Mun. București, str. Baba Novac nr. 22, bl. 24C, ap. 56, sector 3.

Data: 22.05.2023, ora: 16:30, având ca ordine de zi:

  1. Prezentarea situaţiei debitorului;
  2. Desemnarea Comitetului creditorilor și desemnarea președintelui Comitetului creditorilor, ori stabilirea ca atribuțiile Comitetului creditorilor să fie preluate de către Adunarea creditorilor;
  3. Confirmarea administratorului judiciar, CONSORȚIU RUSĂNESCU – DUȘA GRUIA, format din Cabinetul Individual de Insolvență Rusănescu Andreea-Liliana și Cabinetul Individual de Insolvență Smaranda Dușa-Gruia;
  4. Stabilirea remunerației administratorului judiciar la valoarea de 1.500 lei/lună+TVA și 10%+TVA din sumele încasate în procedură ca urmare a recuperărilor de creanțe, valorificării bunurilor societății debitoare, acțiunilorîn anularea transferurilor frauduloase, cererii de atragere a răspunderii patrimoniale a persoanelor ce au contribuitla starea de insolvență a debitoarei, ori raportat la sumele achitate creditorilor prin planul de reorganizare.

* În vederea desfășurării în bune condiții a ședinței Adunării creditorilor, vă rugăm să ne confirmați prezența cel târziu cu 48 de ore înainte datei ședinței.

**Creditorii pot fi reprezentați în adunare prin împuterniciți cu procură specială autentică, sau în cazul creditorilor bugetari și al celorlalte persoane juridice, cu delegație semnată de conducătorul unității.

***Creditorii vor putea vota şi prin corespondenţă, în conformitate cu prevederile art. 48 alin. 4 din Legea nr. 85/2014. Scrisoarea prin care se exprimă votul, semnată de creditor, sau înscrisul în format electronic căruia i s-a încorporat, ataşat ori asociat semnătura electronică extinsă, bazată pe un certificat valabil, pot fi comunicate administratorului judiciar, prin orice mijloace, până în ziua şi la ora fixată pentru exprimarea votului.

Restricţii pentru creditori:

De la data deschiderii procedurii se suspendă toate acţiunile judiciare sau extrajudiciare pentru realizarea creanţelor asupra debitorului sau bunurilor sale (art. 75 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă).

Str. Baba Novac nr. 22,
Bl. 24C, et 14, ap 56,
sector 3, București