Comunicări procedură

7652 – Notificare privind deschiderea procedurii de faliment împotriva debitoarei JUX DISTRIBUTION & COMERT S.R.L.

Data publicării:


Subscrisul, C.I.I. RUSĂNESCU ANDREEA-LILIANA, în calitate de lichidator judiciar al debitoarei JUX DISTRIBUTION & COMERT S.R.L., desemnat în această calitate conform Sentinței din data de 17.04.2025, pronunţată de Tribunalul București, Secţia a-VII-a Civilă, în Dosarul nr. 26168/3/2024, în temeiul art. 147, raportat la art. 99 alin. (1) şi art. 100 alin.(1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, coroborate cu art. 71 alin. (1) şi art. 67, alin. (1) și alin. (2) din acelaşi act normativ,
NOTIFICĂ
Deschiderea procedurii simplificată a falimentului societății JUX DISTRIBUTION & COMERT S.R.L., prin hotărârea din data de 17.04.2025, pronunţată de Tribunalul București, Secţia a-VII-a Civilă, în Dosarul nr. 26168/3/2024. Prin hotărârea de deschidere a procedurii simplificată a falimentului s-a dispus ridicarea dreptului de administrare al debitoarei JUX DISTRIBUTION & COMERT SRL și dizolvarea societății. Debitoarea are obligaţia ca în termen de 10 zile de la deschiderea procedurii să depună la dosarul cauzei documentele prevăzute la art. 67 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă. Creditorii societății JUX DISTRIBUTION & COMERT S.R.L., trebuie să procedeze la înscrierea la masa credală a acesteia prin depunerea cererii de admitere a creanţei, însoțită de documentele justificative și de dovada plătii taxei de timbru, documente ce vor fi transmise în două exemplare, după cum urmează:

(i) Un exemplar în format scriptic se transmite la grefa Secției a VII-a Civilă a Tribunalului București și în format electronic PDF de maxim 4MB fiecare, pe adresa e-mail a Secției a VII-a Civilă a Tribunalului București trb-insolventa@just.ro

(ii) exemplarul destinat practicianului in insolventa va fi transmis în format scriptic la adresa din Mun. București, str. Baba Novac nr. 22, bl. 24C, ap. 56, sector 3 sau în format electronic PDF, pe adresa e-mail office@rusanescu.ro

 Termene stabilite prin hotărârea de deschidere a procedurii:
  • Termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului: 30.05.2025. În temeiul art. 114 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, nedepunerea cererii de admitere a creanţei până la termenul menţionat atrage decăderea din drepturi privind creanţa/creanţele  pe care le deţineţi împotriva debitorului.
  • Termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, publicarea tabelului preliminar al creanţelor este 09.06.2025.
  • Termenul limită pentru introducerea eventualelor contestaţii la tabelul preliminar – 7 zile de la data publicării tabelului preliminar.
  • Termenul pentru întocmirea şi publicarea tabelului definitiv al creanţelor este 04.07.2025.
  • Termenul pentru continuarea procedurii de insolvență: 09.10.2025.
Adunarea creditorilor:
Se notifică faptul că prima Adunare a creditorilor va avea loc la sediul lichidatorului judiciar din Mun. București, str. Baba Novac nr. 22, bl. 24C, ap. 56, sector 3. Data: 13.06.2025, ora: 14:00, ordinea de zi urmând a fi publicată în Buletinul Procedurilor de Insolvență. Comitetul creditorilor: Până la acest moment nu a fost desemnat Comitetul Creditorilor. Deschiderea procedurii simplificată a falimentului se notifică Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul București pentru efectuarea menţiunii.
INFORMAŢII SUPLIMENTARE:
  • În vederea înscrierii la masa credală este necesar să se completeze şi să se transmită la tribunal, în format scriptic la grefa Secției a VII-a Civilă a Tribunalului București și în format electronic PDF de maxim 4MB fiecare, pe adresa e-mail a Secției a VII-a Civilă a Tribunalului București: trb-insolventa@just.roCererea de înscriere a creanţei în tabel” cu respectarea dispoziţiilor art. 104 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă.
  • Cererea de înscrierea creanţei va fi însoţită de documentele justificative ale creanţei şi actele care atestă constituirea de garanţii, în copii certificate.
  • Un exemplar al cererii de înscriere a creanţei şi documentele care o însoţesc va fi  transmis prin poştă pe adresa lichidatorului judiciar sau prin email la adresa office@rusanescu.ro
  • Toate înscrisurile depuse la dosar pot fi consultate la arhiva Tribunalului București, Secția a-VII-a Civilă.
Restricţii pentru creditori:
De la data deschiderii procedurii se suspendă toate acţiunile judiciare sau extrajudiciare pentru realizarea creanţelor asupra debitorului sau bunurilor sale (art. 75 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă).

Str. Baba Novac nr. 22,
Bl. 24C, et 14, ap 56,
sector 3, București