Comunicări procedură

7398 – Notificare privind deschiderea procedurii de insolvență împotriva debitoarei LANTEC INDUSTRIES S.R.L.

Data publicării:


Subscrisul, C.I.I. RUSĂNESCU ANDREEA-LILIANA, în calitate de administrator judiciar al debitoarei LANTEC INDUSTRIES S.R.L., desemnat în această calitate conform Încheierii de ședință din data de 29.01.2025, pronunţată de Tribunalul București, Secţia a-VII-a Civilă, în Dosarul nr. 1182/3/2025, în temeiul art. 99 alin. (1) şi art. 100 alin.(1) şi urm. din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, coroborate cu art. 71 alin. (1) şi art. 67, alin. (1) și alin. (2) din acelaşi act normativ,
NOTIFICĂ
Deschiderea procedurii generală a insolvenţei împotriva debitoarei LANTEC INDUSTRIES S.R.L., prin Încheierea de ședință din data de 29.01.2025, pronunţată de Tribunalul București, Secţia a-VII-a Civilă, în Dosarul nr. 1182/3/2025. Debitoarea LANTEC INDUSTRIES S.R.L. are obligaţia ca în termen de 10 zile de la deschiderea procedurii să depună la dosarul cauzei documentele prevăzute la art. 67 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă. Creditorii societății debitoare trebuie să procedeze la înscrierea la masa credală a acesteia prin depunerea cererii de admitere a creanţei, însoțită de documentele justificative și de dovada plătii taxei de timbru, documente ce vor fi transmise în două exemplare, după cum urmează:

(i) Un exemplar în format scriptic se transmite la grefa Secției a VII-a Civilă a Tribunalului București și în format electronic PDF de maxim 4MB fiecare, pe adresa e-mail a Secției a VII-a Civilă a Tribunalului București trb-insolventa@just.ro

(ii) exemplarul destinat practicianului in insolventa va fi transmis în format scriptic la adresa din Mun. București, str. Baba Novac nr. 22, bl. 24C, ap. 56, sector 3 sau în format electronic PDF, pe adresa e-mail office@rusanescu.ro

Termene stabilite prin hotărârea de deschidere a procedurii:
  • Termenul limită de depunere, de către creditori, a opozițiilor la sentința de deschidere a procedurii de insolvență – 10 zile de la primirea prezentei;
  • Termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului este 17.03.2025; În temeiul art. 114 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, nedepunerea cererii de admitere a creanţei până la termenul menţionat atrage decăderea din drepturi privind creanţa/creanţele  pe care le deţineţi împotriva debitorului.
  • Termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, publicarea tabelului preliminar al creanţelor este 07.04.2025;
  • Termenul limită pentru introducerea eventualelor contestaţii la tabelul preliminar – 7 zile de la data publicării tabelului preliminar;
  • Termenul pentru întocmirea şi publicarea tabelului definitiv al creanţelor este 02.05.2025;
  • Prima Adunare a creditorilor: 14.04.2025, ora 12:00, ordinea de zi urmând a fi publicată în BPI;
  • Termenul pentru continuarea procedurii de insolvență: 14.05.2025.
  Comitetul creditorilor: Până la acest moment nu a fost desemnat Comitetul Creditorilor. Deschiderea procedurii insolvenţei se notifică Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul București pentru efectuarea menţiunii.
INFORMAŢII SUPLIMENTARE:
  •  În vederea înscrierii la masa credală este necesar să se completeze şi să se transmită la tribunal, în format scriptic la grefa Secției a VII-a Civilă a Tribunalului București și în format electronic PDF de maxim 4MB fiecare, pe adresa e-mail a Secției a VII-a Civilă a Tribunalului București: trb-insolventa@just.roCererea de înscriere a creanţei în tabelul preliminar” cu respectarea dispoziţiilor art. 104 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă.
  • Cererea de înscrierea creanţei în tabelul preliminar va fi însoţită de documentele justificative ale creanţei şi actele care atestă constituirea de garanţii, în copii certificate.
  • Cererea va fi însoţită de dovada plăţii taxei judiciare de timbru în sumă de 200 lei, în original.
  • Un exemplar al cererii de înscriere a creanţei şi documentele care o însoţesc va fi  transmis prin poştă pe adresa administratorului judiciar sau prin email la adresa office@rusanescu.ro
  •  Toate înscrisurile depuse la dosar pot fi consultate la arhiva Tribunalului București, Secția a-VII-a Civilă.
Restricţii pentru creditori:
De la data deschiderii procedurii se suspendă toate acţiunile judiciare sau extrajudiciare pentru realizarea creanţelor asupra debitorului sau bunurilor sale (art. 75 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă).

Str. Baba Novac nr. 22,
Bl. 24C, et 14, ap 56,
sector 3, București