Comunicări procedură

5514 – Notificare privind deschiderea procedurii simplificată a falimentului împotriva debitoarei DISTRIGAZ SUD S.R.L.

Data publicării:


Subscrisul, C.I.I. RUSĂNESCU ANDREEA-LILIANA, în calitate de lichidator judiciar al debitoarei DISTRIGAZ SUD S.R.L., desemnat în această calitate conform Sentinței din data de 22.12.2023, pronunţată de Tribunalul București, Secţia a-VII-a Civilă, în Dosarul nr. 13926/3/2023, în temeiul 147, raportat la art. 99 alin. (1)şi art. 100 alin.(1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, coroborate cu art. 71 alin. (1) şi art. 67, alin. (1) și alin. (2) din acelaşi act normativ,

NOTIFICĂ

  • Deschiderea procedurii simplificată a falimentului societății DISTRIGAZ SUD S.R.L., prin hotărârea din data de12.2023, pronunţată de Tribunalul București, Secţia a-VII-a Civilă, în Dosarul nr. 13926/3/2023.
    • Prin hotărârea de deschidere a procedurii simplificată a falimentului s-a dispus ridicarea dreptului de administrare al debitoarei DISTRIGAZ SUD SRL și dizolvarea societății.
  • Debitoarea are obligaţia ca în termen de 10 zile de la deschiderea procedurii să depună la dosarul cauzeidocumentele prevăzute la 67 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă.
  • Creditorii societății DISTRIGAZ SUD R.L., trebuie să procedeze la înscrierea la masa credală a acesteia prin depunerea cererii de admitere a creanţei, însoțită de documentele justificative și de dovada plătii taxei de timbru, documente ce vor fi transmise în două exemplare, după cum urmează:
  • Un exemplar în format scriptic se transmite la grefa Secției a VII-a Civilă a Tribunalului București și în format electronic PDF de maxim 4MB fiecare, pe adresa e-mail a Secției a VII-a Civilă a Tribunalului București trb-insolventa@just.ro
  • exemplarul destinat practicianului in insolventa va fi transmis în format scriptic la adresa din Mun. București, str. Baba Novac nr. 22, bl. 24C, ap. 56, sector 3 sau în format electronic PDF, pe adresa e- mail office@rusanescu.ro
Termene stabilite prin hotărârea de deschidere a procedurii:
  • Termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului este 02.2024.
  • În temeiul art. 114 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, nedepunerea cererii de admitere a creanţei până la termenul menţionat atrage decăderea din drepturi privind creanţa/creanţele pe care le deţineţi împotriva debitorului.
  • Termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, publicarea tabelului preliminar al creanţelor este 02.2024.
  • Termenul limită pentru introducerea eventualelor contestaţii la tabelul preliminar – 7 zile de la data publicării tabelului preliminar.
  • Termenul pentru întocmirea şi publicarea tabelului definitiv al creanţelor este 03.2024.
  • Termenul pentru continuarea procedurii de insolvență: 04.2024.
 Adunarea creditorilor: Se notifică faptul că prima Adunare a creditorilor va avea loc la sediul lichidatorului judiciar din Mun. București, str.Baba Novac nr. 22, bl. 24C, ap. 56, sector 3, în data de 20.02.2024, ora 10:00, ordinea de zi urmând a fi publicată în Buletinul Procedurilor de Insolvență. Comitetul creditorilor: Până la acest moment nu a fost desemnat Comitetul Deschiderea procedurii simplificată a falimentului se notifică Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul București pentru efectuarea menţiunii. INFORMAŢII SUPLIMENTARE:
  •  În vederea înscrierii la masa credală este necesar să se completeze şi să se transmită la tribunal, în format scriptic la grefa Secției a VII-a Civilă a Tribunalului București și în format electronic PDF de maxim 4MB fiecare, pe adresa e-mail a Secției a VII-a Civilă a Tribunalului București: trb-insolventa@just.roCererea de înscriere a creanţei în tabel” cu respectarea dispoziţiilor art. 104 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă.
  •  Cererea de înscrierea creanţei va fi însoţită de documentele justificative ale creanţei şi actele care atestă constituirea de garanţii, în copii certificate.
  • Un exemplar al cererii de înscriere a creanţei şi documentele care o însoţesc va fi transmis prin poştă pe adresa lichidatorului judiciar sau prin email la adresa office@rusanescu.ro
  • Toate înscrisurile depuse la dosar pot fi consultate la arhiva Tribunalului București, Secția a-VII-a Civilă.
  • Restricţii pentru creditori:
    • De la data deschiderii procedurii se suspendă toate acţiunile judiciare sau extrajudiciare pentru realizarea creanţelor asupra debitorului sau bunurilor sale (art. 75 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă).

Str. Baba Novac nr. 22,
Bl. 24C, et 14, ap 56,
sector 3, București